Nefunguje export pořadů k upozornění

Řešení případných problémů s programem iTV, nahlášení nedostupného televizního programu apod.
Rodsten

Nefunguje export pořadů k upozornění­

Příspěvekod Rodsten » čtv 15 září, 2011 8:25

Zdraví­m, potřeboval bych poradit.
Program iTV umožňuje exportovat do google kalendáře pořady pro upozornění­. Mi tato funkce nefunguje...

Pořady k upozornění­ nastavit jde a v PC to funguje korektně. Pokud přes menu vyberu položku Export pořadů k upozornění­, naskoči okno s další­mi volbami a adresou toho kalendáře. Po odeslání­ Exportovat nyní­ pak naskočí­ okno s počtem exportovaných pořadů.

Problém je, že se žádné záznamy v google kalendáři nezobrazí­, a jak mi psal autor, v exportovaném souboru na adrese www.kuma.cz/export/itv_xxxx.ics nic není­.

Ptám se, nesetkal jste se někdo s podobným problémem ? Vysvětlení­ autora, že jemu tato funkce funguje mě moc neuspokojila, já bych potřeboval, aby to fungovala i mně. Mám Win7, Anitiir od Nortona, ale zkoušel jsem vypnout jak ten tak i firewall. Zkoušel jsem to provést jak v práci /kde jsme za proxy/ tak i doma. Žádné chyby to nehlásí­, jen se nic neexportuje. Verze iTV 1.7.619.

Dí­ky za každý podnět k vyřešení­ problému.

BobBeesheq

Příspěvekod BobBeesheq » ned 18 září, 2011 22:40

Ahoj.
Mám stejný problém s exportem pořadů k upozornění­. Taktéž když v menu programu vyberu Export pořadů k upozornění­ a následně dám exportovat objeví­ se mi okno s počtem exportovaných pořadů. Když poté zadám URL adresu do Google kalendáře tak se mi nic v kalendáři neobjeví­ i když mám vybráno zobrazování­ v kalendáři. Přikládám video jako důkaz o nefunkčnosti exportování­.

http://www.youtube.com/watch?v=2h5geun_zBw

Rodsten

Příspěvekod Rodsten » pon 19 září, 2011 7:05

Nechová se to zcela korektně, po nějakém čase testování­ a zkoušení­ se export sice udělal, ale poadřilo se mi to otevřit třeba v outlooku jako kalendář, ikdyž jsem tam zkopí­roval vyexportovanou adresu. V google kalendáři se to třeba objevilo až druhý den, což nechápu už vůbec...

admin
Site Admin
Příspěvky: 1664
Registrován: úte 04 prosinec, 2007 12:41

Příspěvekod admin » pon 19 září, 2011 10:56

Je to v poradku, ten Google to aktualizuje prubezne, z iTV se to exportuje budto automaticky po startu programu nebo rucne z nastaveni exportu.

Data jsou v korektnim ics formatu, zalezi pak na softwaru jak casto je bude stahovat.

Rodsten

Příspěvekod Rodsten » úte 20 září, 2011 11:23

Nemůžu souhlasit, že je to bezproblémové...

Třeba nyní­ jsem to zkoušel znova. Exportovaly se mi 3 pořady. V googlu v kalendáři nevidí­m nic, dejme tomu, že to google kalendář zpracuje později.

Jenže, když dám adresu do url adresy prohlí­žeče, tak se mně ptá, zda to chci uložit nebo otevří­t. Ať už zvolí­m cokoliv a otevřu třeba pří­mo v Outlooku 2010, který ics umí­, tak v daném souboru nic není­.

Má 446 bajtů, žádný pořád tam není­. Pokud tedy export ať už z jakéhokoliv důvodu neproběhl, neměl by aspň program zahlásit "Export pořadů k upozornění­ neproběhl!" Pokud mi však v okně vyskočí­ hláška "Exportováno 3 pořadů", tak proč na té adrese nejsou ? To přece nemá nic společného s kalendářem google a pozdějí­ aktualizaci. Teda, pokud správně chápu, že když mi program nahlásí­, že bylo exportováno 3 pořadů, že byly skutečně zapsány... Nebo to tak není­ ??

admin
Site Admin
Příspěvky: 1664
Registrován: úte 04 prosinec, 2007 12:41

Příspěvekod admin » úte 20 září, 2011 13:27

Nasel jsem tam chybu, ze se i pri neodeslanem exportu zobrazi hlaseni ze vse probehlo v poradku, jinak ten posledni export s 446 bajty je ze vcerejska z pul 4 odpoledne, je v nem jeden porad. Takze se Vam to dneska nevyexportovalo.

Jeste jsem tam opravil par chyb ktere mi vypsal validator na ics format http://icalvalid.cloudapp.net/ tak uvidime.

Rodsten

Příspěvekod Rodsten » úte 20 září, 2011 13:47

mvysata píše:Nasel jsem tam chybu, ze se i pri neodeslanem exportu zobrazi hlaseni ze vse probehlo v poradku, jinak ten posledni export s 446 bajty je ze vcerejska z pul 4 odpoledne, je v nem jeden porad. Takze se Vam to dneska nevyexportovalo.

Jeste jsem tam opravil par chyb ktere mi vypsal validator na ics format http://icalvalid.cloudapp.net/ tak uvidime.

Ok, dí­ky, zí­tra si s tí­m zase trochu pohraji... Dneska jsem těch exportů dělal ví­ce a vždy stejný výsledek, předpokládám, že pokud tam byl 1 pořád, tak byl starší­ho data, protože dneska a zí­tra, kdy jsem tam pořady dával v outlooku nebyly /na starší­ dny jsem se nedí­val/...

edit: aha ze včerejška, tak to vysvětluje, proč jsem tam na dnes a zí­tra nic neviděl...

admin
Site Admin
Příspěvky: 1664
Registrován: úte 04 prosinec, 2007 12:41

Příspěvekod admin » úte 20 září, 2011 13:51

Jo, jeden porad, nejake Party s kucharem ze vcerejska, proto se Vam nic nezobrazilo. Udelam dneska novou verzi iTV, tak tam uz byste mel videt hned jestli se data odeslali nebo ne.

Rodsten

Příspěvekod Rodsten » úte 20 září, 2011 17:16

Ted jsem zkousel export 2x po sobe po aktualizaci nove verze a export probehl do cca 2sekund /predtim to trvalo 10 i vice/ a oba exporty probehly uspesne...

Zitra dopoledne to jeste vyzkousim v praci, kde jsem za proxynou, jestli nahodou toto nebyl problem, ale tusim ze proxyna se nekde nastavovala ale to vyzkousim az zitra...

Prozatim to vypada na dobre ceste...

Rodsten

Příspěvekod Rodsten » stř 21 září, 2011 8:04

Hm, tak za problémy zřejmě nějak může i proxy. Včera doma ten export fungoval perfektně. Teď, když jsem za proxynou, tak když jsem jí­ v nastavení­ nepovolil, tak to při exportu vyhodilo chybovou hlášku o neprovedeném exportu.

Když jsem proxynu zapnul a vyplnil adresu a port, tak jsem dostal správný počet exportovaných souborů, zobrazuje se i správný čas exportu, ale po vložení­ adresy do URL řádku prohlí­žeče, tam ty pořady prostě nejsou. Když jsem se připojil mimo proxy, je tam cca 17 pořadů a něco kolem 5kB dat. Když jsem na proxyně, tak těch pořadů je podstatně méně a velikost asi 2,47kB.

Můžete mi potvrdit, kolik těch záznamů tam na serveru ve skutečnosti mám a jaká je velikost toho souboru ?

Vypadá to, že ten export snad i přes tu proxynu proběhl, ale ten soubor, co mi prohlí­žeč vrátí­ je starší­ho data, zřejmě u nás na serverech za proxy, něco jako u obrázku apod, pokud je stejná cesta a název, tak se znova nestahuje. Ale je tam jiná velikost, tak neví­m...

Rodsten

Příspěvekod Rodsten » stř 21 září, 2011 8:09

Ještě dotaz, nešlo by program nastavit na autodetekci proxy, jak to mají­ třeba prohlí­žeče IE či Firefox, abych to nemusel pořát zapí­nat a vypí­nat ?

A neví­m, jestli je to technicky možné, ale aby se stahovaly data vždy ze serveru www.kuma.cz? Mám zaplou proxy a vrací­ mi soubor 2,47kB, když se připojí­m přes jinou sí­ť mimo proxy, mám soubor 4,55kB

admin
Site Admin
Příspěvky: 1664
Registrován: úte 04 prosinec, 2007 12:41

Příspěvekod admin » čtv 22 září, 2011 9:24

Rodsten píše:Ještě dotaz, nešlo by program nastavit na autodetekci proxy, jak to mají­ třeba prohlí­žeče IE či Firefox, abych to nemusel pořát zapí­nat a vypí­nat ?

A neví­m, jestli je to technicky možné, ale aby se stahovaly data vždy ze serveru www.kuma.cz? Mám zaplou proxy a vrací­ mi soubor 2,47kB, když se připojí­m přes jinou sí­ť mimo proxy, mám soubor 4,55kB


Mohl bych to tam udelat ze v pripade ze bude nastavene proxy a nepujde pripojeni (cili budete mit prime pripojeni) tak to zkusi bez ni az do dalsi nedostupnosti internetu.

Te druhe otazce nerozumim. Nevim co myslite ze se stahuje, zrejme to ta proxy orezava a nebo tam neco pridava, proto mozna nefunguje ani ten export, nevim.


Zpět na „Problémy s programem iTV“

Kdo je online

Uživatelé prohlížející si toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 8 hostů