Profily
Profily
Doufám, že nejsem jediný, kdo používá iTV na notebooku a cestuje po více místech. Jelikož jsem student a cestuji mezi domovem a kolejí, tak bych ocenil možnost ukládat si stanice do nějakých profilů, protože doma třeba nechytím Cool, Barandov a další, zatímco na koleji nemám Vivu, MTV, Eurosport a jiné stanice. Proto bych třeba při příjezdu domů zvolil jeden profil a byl bych upozorňován pouze na pořady stanic, které můžu doma sledovat. Myslíte si, že by bylo možné a užitečné to zakomponovat do aplikace?
Re: Profily
kapl.tom píše:Doufám, že nejsem jediný, kdo používá iTV na notebooku a cestuje po více místech. Jelikož jsem student a cestuji mezi domovem a kolejí, tak bych ocenil možnost ukládat si stanice do nějakých profilů, protože doma třeba nechytím Cool, Barandov a další, zatímco na koleji nemám Vivu, MTV, Eurosport a jiné stanice. Proto bych třeba při příjezdu domů zvolil jeden profil a byl bych upozorňován pouze na pořady stanic, které můžu doma sledovat. Myslíte si, že by bylo možné a užitečné to zakomponovat do aplikace?
Urcite by to slo nejak vyresit, podivam se na to
mvysata píše:kapl.tom píše:Doufám, že nejsem jediný, kdo používá iTV na notebooku a cestuje po více místech. Jelikož jsem student a cestuji mezi domovem a kolejí, tak bych ocenil možnost ukládat si stanice do nějakých profilů, protože doma třeba nechytím Cool, Barandov a další, zatímco na koleji nemám Vivu, MTV, Eurosport a jiné stanice. Proto bych třeba při příjezdu domů zvolil jeden profil a byl bych upozorňován pouze na pořady stanic, které můžu doma sledovat. Myslíte si, že by bylo možné a užitečné to zakomponovat do aplikace?
Už jste se na to podíval? Myslíte, že by to bylo možné do programu přidat? Velmi bych to ocenil.